La llar Fundació | NOTÍCIES
La Llar Fundació és una organització amb més de 65 anys d’experiència en l’acompanyament a persones amb o sense dependència, integrada per uns 125 professionals altament qualificats.
Residència d'avis, centre de dia, apartaments amb serveis, gent gran, ortopèdia, residències geriàtriques

Clausura de la XXXIII Setmana de Germanor

Durant el sopar de clausura és va lliurar un detall realitzat pel cuiner de la tarda, en Diego, amb la col·laboració dels residents, per a posar les  etiquetes. Ha estat un Setmana, plena de vida de cinema, de participació i de diversió...

Veure més