apartaments serveis terrassa gent gran avis

APARTAMENTS AMB SERVEIS

Els Apartaments amb serveis de LaFACT Gent Gran són habitatges tutelats destinats a persones grans amb un grau suficient d’autonomia personal.

“Tocant només un polsador, estan al seu abast sempre que ho necessitin assistència sanitària, acompanyament, restauració…”

Estan ubicats a Terrassa (Av. Abat Marcet, 78), en una zona amb tot tipus de serveis: botigues, centres comercials, centres d’atenció primària i hospitals per a l’atenció sanitària, transport públic (autobús, taxi, tren…), perfectament accessibles i amb bones comunicacions amb altres poblacions d’influència.
LaFACT Gent Gran ha creat aquests equipaments amb l’objectiu de proporcionar a les persones grans uns habitatges tutelats on poden mantenir tota la seva independència, però que a més estan condicionats i disposen de tot un seguit de serveis opcionals especialment pensats per a les persones grans.
Aquests serveis es completen amb un ampli ventall de programes i activitats que faciliten la participació de la persona i de la seva família en la comunitat i l’entorn immediat.

HABITATGES TUTELATS

Són dos habitatges tutelats individuals i un de doble, especialment dissenyats per cobrir les necessitats de les persones grans i amb tots els equipaments adaptats per garantir la seva mobilitat amb total seguretat. Així, cada habitatge tutelat compta amb cuina, bany i una àmplia habitació.

“Els Apartaments LaFACT Gent Gran disposen d’unes completes instal·lacions comuns d’ús lliure: menjadors, sales d’estar, biblioteca, sala de rehabilitació funcional, sales d’activitats, capella i també, de més de 6.000 m2 de jardins.”

SERVEIS

• Atenció mèdica i sanitària
  • Atenció social i atenció psicològica
  • Programes per fomentar les capacitats cognitives i l’autonomia funcional
  • Programes per impulsar les relacions socials i participació comunitària
  • Programes d’activitats de lleure i afeccions
  • Servei de restauració propi (opcional)
  • Servei d’acompanyament (opcional)
  • Servei de perruqueria (opcional)
  • Servei de fisioteràpia (opcional)
  • Servei de podologia (opcional)
  • Servei de costura (opcional)
  • Servei de bugaderia propi (opcional)
  • Servei de productes de suport (opcional)

CONTACTE

apartaments serveis terrassa gent gran avis

• Apartaments LaFACT Gent Gran: Av. Abat Marcet, 78 · 08225 Terrassa
  • Horari: de dilluns a divendres, visites concertades.
  • Informació: 93 736 49 49 · apartaments@lallarfundacio.cat