La llar Fundació | FISIOTERÀPIA
El servei de Fisioteràpia La Llar, de la Fundació La Llar, ofereix aquest servei a públics de totes les edats amb dolències diverses.
Residència d'avis, centre de dia, apartaments amb serveis, gent gran, ortopèdia, residències geriàtriques
16222
page,page-id-16222,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

picto_fisio llar d'avis terrassa

CENTRE DE FISIOTERÀPIA

“Ens avalen més de 20 anys d’experiència dedicats a la rehabilitació”

Disposem d’unes instal·lacions accessibles, habilitades i ben comunicades així com d’un equipament i aparatologia moderns, adaptats a tot tipus de necessitats.

Àmbits de tractament:

• Traumatològic: lesions òssies, lligamentoses, tendinoses i musculars
  • Respiratori: MPOC, asma, postcirurgia
  • Persones grans: caigudes, immobilitat, foment de l’autonomia
  • Neurològic: Parkinson, ictus, esclerosi
  • Reumatològic: artrosi, artritis, osteoporosi
  • Cardiovascular: edema, insuficiència circulatòria
  • Dolor: lumbàlgia, cervicàlgia, neuràlgies

TRACTAMENTS

Els nostres professionals poden aplicar qualsevol dels següents tractaments:

Cadenes musculars

La seva finalitat és eliminar les tensions, que són la base de les disfuncions, els dolors i fins i tot les deformitats del cos. A partir d’un examen previ on es detecten els punts de tensió en les diferents parts del cos (cadenes musculars), es treballa manualment per aconseguir la relaxació de les diferents estructures, la postura i l’alliberació miofascial per reprogramar la correcta fisiologia de les cadenes.

Escola d’esquena i reeducació postural

L’esquena, com la resta del cos, respon a les situacions d’estrès físic i emocional. Entre les deformitats provocades només per la seva utilització, són habituals els aixafaments vertebrals, les alteracions de les curvatures (hipercifosi, hiperlordosi), la pèrdua de l’harmonia, el bloqueig, la rigidesa i la hipermobilitar articular. També són molt característiques les lesions com les contractures, les atròfies, les distensions i les alteracions del to muscular.

L’Escola d’esquena i reeducació postural pretén fer un apropament de la persona a l’esquena, facilitant l’aprenentatge d’exercicis correctors i terapèutics.

Gimnàstica abdominal hipopressiva

Es tracta d’una tècnica originària a Bèlgica als anys 80, que aconsegueix enfortir la musculatura abdominal i del perineu, sense augmentar la pressió dins de la cavitat abdominal (típica dels abdominals clàssics), afavorint una bona col·locació dels òrgans interns i evitant la protusió de la panxa. Es tracta d’un mètode especialment indicat per a recuperacions postpart, durant l’etapa de la menopausa i la premenopausa, per a persones que han patit una intervenció quirúrgica abdominal o ginecològica, així com per millorar la postura corporal i els dolors de la columna vertebral, per definir el contorn de la cintura o millorar l’estètica de l’abdomen.

Drenatge limfàtic manual i pressoteràpia

És una tècnica de fisioteràpia que actua sobre els vasos i ganglis limfàtics de manera que ajuda al transport de la limfa i a l’eliminació de substàncies. D’aquí que la seva principal indicació sigui el tractament de l’edema, una acumulació de líquid resultant d’un dèficit en la reabsorció a nivell venós i/o limfàtic. A més a més, provoca tota una sèrie d’efectes sobre el sistema circulatori, sensitiu i muscular que el fan ideal com a mètode terapèutic en el tractament d’hematomes, dolor o conseqüències estètiques.
Aquesta tècnica pot complementar-se amb l’aplicació d’embenats específics, una pauta d’exercicis i l’ús de pressoteràpia. Al Servei de Fisioteràpia La Llar disposem dels equips adients per una aplicació segura i efectiva.

Hidroteràpia

La hidroteràpia reuneix tota una sèrie de tècniques que fan servir l’aigua i les seves qualitats físiques com a agent terapèutic. Mitjançant una correcta utilització de la temperatura, la flotabilitat, la resistència, la pressió hidrostàtica o l’hidromassatge, es pot aconseguir la millora de la força muscular, la disminució de la inflamació i els edemes o afavorir el retorn venós.
Per tot això, la hidroteràpia es converteix en un complement ideal en el tractament de malalties neurològiques, reumatològiques, traumatològiques o respiratòries. Al servei de Fisioteràpia La Llar disposem d’un espai d’hidroteràpia equipat amb banyera d’hidromassatge, completament equipat per als pacients amb dèficits de mobilitat.

Embenat neuromuscular Kinesiotape

Les bases d’aquesta tècnica van ser establertes a finals dels anys 70 a Àsia, especialment a Corea i Japó. Es basa en el principi que el moviment i l’amplitud muscular són imprescindibles per mantenir i recuperar la salut. L’aplicació de la tècnica permet i facilita qualsevol activitat de la vida diària i la pràctica d’esport. De fet, es comença a introduir en Europa gracies a futbolistes i clubs esportius. L’embenat neuromuscular facilita el moviment normal activant així el procés fisiològic de recuperació.

La tècnica consisteix en l’aplicació d’embenats de característiques específiques que realitzen una funció elevadora sobre les estructures a les que s’aplica l’embenat neuromuscular (pell , musculatura i les seves fàscies, sistema vascular i limfàtic, i sistema sensitiu i nerviós) i que aconsegueixen restablir la circulació sanguínia i l’evacuació limfàtica, així com disminuir la pressió sobre els receptors del dolor, aconseguint disminució del dolor percebut.

Fibròlisi Instrumental Miofascial (ganxos)

Consisteix en el trencament d’adherències en estructures musculars, articulars i òssies mitjançant un instrument anomenat ganxo. L’alliberació d’aquestes estructures permet recuperar la mobilitat perduda o disminuïda. Té diverses aplicacions com són el tractament de cicatrius, dolors de l’aparell locomotor, neuràlgies, esquinços o condropaties, entre d‘altres.

ESPAI FITNESS

El servei de Fisioteràpia La Llar disposa també d’un espai fitness especialment dissenyat per a persones amb mobilitat reduïda. Aquest espai disposa de maquinària i equipaments adaptats per a la realització d’exercici físic i funcional de manera totalment accessible, i compta amb fisioterapeutes que s’ocupen de l’atenció i asessorament en tots els exercicis.

CONTACTE

fisioterapia llar d'avis terrassa