La Llar Fundació i Mossèn Homs ofereixen un servei de bicicleta per a les persones grans. (6/10/2017) terrassadigital.cat

La Margarita i el Salvador són residents del centre La Llar Fundació i avui faran un passeig en bicicleta. No és un passeig convencional. Es fa amb rickshaw, un tipus de bicicleta que ofereix a la gent gran poder gaudir de la sensació de llibertat pròpia d’aquest vehicle.

Aquesta iniciativa l’ha impulsat l’Ajuntament amb col·laboració amb l’associació Biciterrassaclub, després de veure les bones experiències en altres ciutats, com Barcelona. En podran gaudir durant dues setmanes els usuaris de les residències La Llar i Torre Mossèn Homs. Els voluntaris que acompanyen els avis no només condueixen el vehicle.

Els responsables de les residències valoren molt positivament els efectes d’aquesta activitat en els usuaris.

Aquesta activitat és una nova acció del projecte Terrassa Ciutat Amiga de les Persones Grans, amb la que es vol tornar a donar la possibilitat d’anar en bicicleta a les persones grans que han perdut mobilitat. En total, en aquestes dues setmanes, n’hauran pogut gaudir 118 persones.

Veure video en http://terrassadigital.cat/la-llar-i-mossen-homs-ofereixen-un-servei-de-bicicleta-per-a-les-persones-grans/