La llar Fundació | Xerrada del Banc d’Ulls
single,single-post,postid-18639,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Xerrada del Banc d’Ulls

ulls

Xerrada del Banc d’Ulls

29/7/16 – La sala d’actes de La Llar Fundació s’ompli per escoltar a la Sra. Mercè Miró, representant del Banc d’Ulls per Tractaments de la Ceguesa. Es tracta d’una entitat altruista destinada a l’obtenció, conservació i distribució de globus oculars per ser emprats en operacions de trasplantament de còrnia. Tothom pot ser donant mentre la còrnia estigui sana.

Un missatge molt positiu de com ajudar a persones amb ceguesa i que va convidar a la reflexió al públic assistent.