La llar Fundació | Visita guiada dels alumnes de l’Escola L’Heura a La Llar
single,single-post,postid-17256,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Visita guiada dels alumnes de l’Escola L’Heura a La Llar

voluntaris la llar fundacio visita

Visita guiada dels alumnes de l’Escola L’Heura a La Llar

El passat dilluns 18 de maig, els alumnes de l’Escola d’Educació Especial L’Heura han acomiadat el curs d’una manera ben singular: amb una completa visita guiada pels espais comuns de la Residència La Llar, acompanyats pels residents que han participat amb ells durant tot el curs.

Durant la jornada, els nois i les noies de L’Heura han pogut conèixer de primera mà com es viu a La Llar, compartint amb els avis diferents activitats lúdiques. Un bon aperitiu ha posat punt i final en aquesta entranyable visita.