La llar Fundació | Visita al Centre Residencial Joviar
single,single-post,postid-18337,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Visita al Centre Residencial Joviar

acra

Visita al Centre Residencial Joviar

27/5/16 – La nostra companya Isabel Gómez (del departament de Qualitat) ha visitat amb els membres de l’Associació ACRA el Centre Residencial Joviar, situat a Lleida. Els socis van poder informar-se de primera mà d’un projecte molt innovador: una llar d’infants dins les dependències residencials. L’espai intergeneracional és un projecte que combina la conciliació laboral i familiar amb l’envelliment actiu.

També tractaren les millores realitzades al centre per a esdevenir, una mica més, un centre lliure de contencions físiques.