La llar Fundació | Passeig pel barri amb persones del Centre de Dia
single,single-post,postid-18930,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

Passeig pel barri amb persones del Centre de Dia

2016-10-31-passejada

Passeig pel barri amb persones del Centre de Dia

Vam gaudir d’un passeig pel barri de Sant Pere Nord en companyia de familiars, voluntaris i personal de La Llar Fundació.

Vam anar observant com els arbres s’estan preparant per a l’arribada del fred de la tardor. A l’arribar a la Plaça de Can Roca va quedar palés els canvis  del nostre Barri per adaptar-se a les necessitats de les persones. Per acabar d’arrodonir una sortida perfecta vam prendre un suc i unes pastetes a la terrasseta d’un bar tot comentant anècdotes del present i del passat.