Participació a la 3ª Jornada d’atenció centrada en la persona. Organitzada per ACRA

El Comitè d’ètica de les Fundacions: Montsacopa, La Torrassa i La Llar Fundació. Hem participat a la taula rodona sobre “sexe, diversitat i gent gran com a reptes des de l‘atenció centrada en la persona” en el marc de la 3ª Jornada d’Atenció Centrada en la Persona organitzada per ACRA.

La Isabel Gómez (membre del Comitè d’ètica i membre de l’Espai de reflexió ètica de La Llar Fundació) ha explicat la nostra experiència en l’abordatge de l’afectivitat i la sexualitat en els nostres Centres, entenent-la com una necessitat inherent a la condició humana a la que cal donar resposta.

Des del Comitè d’ètica d’aquestes tres Fundacions (que funciona des de l’any 2004) reflexionem i elaborem propostes d’intervenció que puguin contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones que atenem.