La llar Fundació | La Pepita fa 100 anys i ho celebrem
19833
single,single-post,postid-19833,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

La Pepita fa 100 anys i ho celebrem

cof

La Pepita fa 100 anys i ho celebrem

La Pepita, resident des de fa molt de temps, va fer 100anys el dia 10 de juliol. Familiars, personal i companys ho vam celebrar tots junts.

Com podeu veure es va emocionar al rebre aquest regal, un quadre amb records de la seva vida.

En Josep Datzira, director de La Llar Fundació li va fer lliurament d’un pom de flors. L’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega juntament amb l’ Eva Candela, 3ª tinent d’alcalde li van regalar una placa en record d’aquesta celebració.

El grup d’havaneres Grup Bon dia li van cantar aquelles cançons que li agradaven quan anava al Casal Ana Murià.