La llar Fundació | La música com a disciplina de salut
single,single-post,postid-18619,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

La música com a disciplina de salut

formació SAD

La música com a disciplina de salut

25/7/16 – El personal del SAD de La Llar Fundació ha realitzat una formació en musicoterapia impartit per l’Annabel Pérez, educadora de la casa. La música i els seus elements (ritme, melodia, harmonia, timbre…) es poden utilitzar amb finalitats terapèutiques, afavorint la comunicació, millorant l’autoestima i l’estat d’ànim, incentivant el moviment, l’expressió, la creativitat.

Múltiples beneficis per aplicar en les persones ateses en domicilis i experimentar una millor qualitat en el servei.