La llar Fundació | IX Cicle Gent Gran
single,single-post,postid-18538,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

IX Cicle Gent Gran

psico

IX Cicle Gent Gran

22/6/16 – El Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya va organitzar el IX Cicle Gent Gran centrant-se en la “perspectiva actual i propostes de futur”.

La Terapeuta Ocupacional de la Llar Fundació Elisabeth Resina com representant de l’Equip de Cultura de la Movilitat, va participar en el debat sobre l’ús racional de les contencions físiques, aportant l’experiència i els coneixements tant en la prevenció com en la protecció de les persones ateses dins del Procés de Persones en Risc de Contencions Físiques. Dit Procés es va actualitzar l’any 2010 acord al nostre Model d’ Atenció apostant per la sensibilització, la formació continua i la revisió periòdica de les persones amb risc com dels espais en els que viuen.