La llar Fundació | el dia a dia
19292
single,single-post,postid-19292,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

el dia a dia

noti

el dia a dia

1 i 8/2/17 – És temps d’aprendre, de parlar i mantenir-nos informats. Basat en el llibret educatiu de La Llar Fundació “Ho sabies?”, la nostra companya Montserrat Armengol va realitzar una xerrada informativa sobre els “aspectes a tenir en compte en el dia a dia”.

Es tracta de fer un recordatori de diversos temes del dia a dia a la Llar, com per exemple coses a tenir en compte respecte la medicació, les dietes, temes de seguretat, tipus de dolor, prevenció de la infecció respiratòria i aspectes més generals.